Masser skak i den kommende tid

Her et lille sammendrag af, hvad der rører sig i den nærmeste fremtid i Springeren Kolding.

• Tirsdag den 20/2   Bymesterskab i Lynskak  Vi afgør både bymesterskab og klubmesterskab (bedstplacerede fra Springeren) i Lynskak denne uge.  Her kommer vanen tro lige dele egne spillere og gæster fra omkringliggende klubber. Betænkningstiden er 3min  med 2sek tillæg per træk.  Tilmelding via linket ovenfor.
  • Tirsdag den 27/2   Sidste runde i årets Vinterturnering. Der er i skrivende stund en håndfuld udsatte partier, der ser ud til ikke at kunne afsluttes inde den dag (mest i øverste gruppe).  Absolut sidste dato for afvikling bliver Tirsdag den 12/3
  • Tirsdag den 2/4 starter Springeren Forår 2024, der består af 5 runder henover April og Maj.  Der er for længst åbnet for tilmelding via linket til turnering.skak.dk
  • SonFlow Cup 2024 (Kolding Bymesterskab) Årets største tilbagevendende weekendturnering i det sydjyske, spille i år 12/4 til 14/4.  Vi har i al stilfærdighed åbnet for tilmelding for en måned siden og har allerede 60 deltager på startlisten. Vi håber at nå det dobbelte og ser selvfølgelig gerne nogle lokale deltagere også.